Aruba

Aruba

dinsdag 22 februari 2011

1ste werkdag!

Vandaag was dus mijn eerste 'werkdag'. Om 8uur deze morgen (lokale tijd..) had ik afgesproken met Charline, de persoon waarmee ik moet samenwerken voor het project 'bon nochi drumi dushi', in de bibliotheek. Om daar te geraken moest ik de bus nemen samen met Vanessa. Dit was eigenlijk wel een spannende tocht, voor de eerste keer met de bus op Aruba! Dit is zeker niet te vergelijken met het bussysteem in België! Niemand weet de exacte uren van de bus en naar waar de bus rijd moet je vragen of geluk hebben dat het op de bus vermeld staat.. Het is ons uiteindelijk wel gelukt om op onze afgesproken plaatsen te geraken zonder problemen.
In de bib staat de airco verschrikkelijk hard (zoals bijna overal op Aruba) wat mij persoonlijk enorm stoort want binnen moet je dan bij wijze van spreken een trui gaan aandoen en buiten zou je onmiddellijk in de zee willen springen! Door de airco ben ik ook vreselijk verkouden geworden wat bijna onmogelijk leek bij deze temperaturen..

Gisteren had ik de opdracht al gekregen om een back-up van alle bestanden te nemen van BNDD(Bon nochi drumi dushi). Deze heb ik vanmorgen afgewerkt waarvoor Olga al zeer blij zal zijn vermoed ik! ;-)

Nu op de moment (15.30 lokaal) ben ik aan het begin van de website aan het werken die ze mij gevraagd heeft om te maken voor het project.
Ik hoop dat ik er in slaag om aan al haar eisen te voldoen en dat alles vlot verloopt.

Het is hier nog steeds in de 30°C maar vannacht heeft het geregend waar ik niets van gemerkt heb maar alle auto's waren nog nat toen ik wakker werd en op weg naar de bushalte druppelde het nog een beetje.. Maarja, zolang de zon overdag schijnt ben ik tevreden!

Ook zou ik graag wat reacties van jullie willen horen hoe het weer daar is en hoe het daar verloopt in België of op andere stageplekken.. Want nu moet ik er een beetje naar raden!


In elk geval, zonnige groetjes vanuit Aruba en tot morgen voor een nieuwe blog-update. Morgen zal ik ook enkele foto's er op plaatsen so, Be there!

1 opmerking:

  1. Het weer in Rijsel is hetzelfde zoals in België veronderstel ik. Koud en vandaag regen :( Gisteren kwam de zon er een beetje door, maar dat was ook niet al te vet. Voor de rest is alles hier dik in orde. We hebben alleen een bestandje perongeluk verwijderd van mijn usb, dus nu maar wachten tot iemand komt die dit kan fixen! Veel plezier daar nog en groetjes aan de girlies!

    BeantwoordenVerwijderen