Aruba

Aruba

zondag 20 februari 2011

Inleiding

Allen welkom op mijn blog!


Als eerste ga ik een woordje uitleg geven over wat het doel is van deze blog en wat deze blog zal inhouden.
Ten eerste is dit in verband met mijn buitenlandse stage naar Aruba die mogelijk gemaakt is door het Leonardo da Vinci project waar onze school aan heeft deel genomen. Zelf ben zeer blij met deze kans en ik ga er dan ook het beste van maken samen met Vanessa Mondelaers, Nanouchka Brabants en onze begeleidster Karolien Smaers.
Ten tweede zal deze blog vooral gaan over wat ik hier in Aruba doe en wat uitleg over het dagelijkse leven hier op dit warme eiland (het is hier momenteel +- 25°C om jullie wat jaloers te maken).
Nu ga ik aan de slag met 'bloggen'!
Ik wens jullie veel plezier en een aangenaam verblijf op mijn Aruba-Blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten