Aruba

Aruba

donderdag 10 maart 2011

Bijna klaar!

Weer een warme dag op Aruba.. Het enige dat je hier niet echt gewoon wordt, de temperatuur!

Ik ben blij, zenuwachtig en 'droevig' tegelijk..
We gaan bijna naar huis waar ik langs de ene kant blij voor ben maar ik ga het hier wel enorm missen, deze 3 weken waren GEWELDIG! En zenuwachtig ben ik omdat de site bijna klaar is en ik wil weten wat ze ervan vinden! ;-)
Hopelijk is het wat ze hadden verwacht..
Maarja, dat zijn zorgen voor later.
Straks gaan we samen met Karolien op restaurant, naar een vis restaurant.
Karolien zei dat het een zeer goed restaurant was dus we gaan lekker smullen!!

Vandaag is ook weer voorbij gevlogen, ik ben precies nog maar juist uit bed en het is al 5uur 's avonds..
Wat vliegt de tijd hier toch zooo snel!

Ik weet dat dit berichtje maar zeer kort was, maar als je niet veel meemaakt kan je ook niet veel vertellen hé.. ;-)
Vanaf nu houd ik zeker elke dag en soms 2 keer per dag mijn blog bij. Dan kunnen we samen aftellen tot het einde en kan ik jullie zeker nog op de hoogte houden van wat we nog allemaal gaan doen want het is nog niet gedaan!! ;-)

Tot later misschien en anders tot morgen!
Ayo!!

1 opmerking:

  1. Oh,ben jaloers op je!
    Wou dat ik ook op vakantie was!

    Groetjes!
    DreamingFascination

    Ps: Je blog leek me interessant,us ik denk dat ik je ga volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen