Aruba

Aruba

vrijdag 11 maart 2011

Laatste werkdag, Hoeraaa!

Jaja, de laatste werkdag is er! Nog 1weekendje genieten van zon, zee en strand en daarna terug richting België!
Met het afscheid ga ik het wel moeilijk hebben.. Ik heb hier echt geweldige momenten gehad, en dit ga (niemand van ons denk ik) ik ooit vergeten!
Maarja, nog niet klagen, we hebben nog 2dagen om te feesten, zonnen en doen wat we willen!
Ik kan ook bijna officieel zeggen dat de website af is!
Daar ben ik al zeer blij om.

Gisteren zijn we dus met Karolien, Hans, Krisje, Ivan, Robbert en Carina gaan eten in een visrestaurant, ik moet eerlijk toegeven, er was teveel vis! :-P
2Kommen Gamba's, en een grote kom vis, voor 9 personen.. Echt héerlijk!
Daarna zijn we nog iets gaan drinken bij 'Zissles' waar mijn buurman, van hier, piano speelt..
We hebben de avond afgesloten door naar een echt "hollands" café/bar te gaan: 'De Pijp' waar het Karaoke avond was en ik mij in het begin echt kapot gelachen heb!
Alles bij elkaar was het een gezellige, sfeervolle avond!

Vandaag ga ik samen met Nanouchka nog winkelen, souveniertjes kopen, tot Vanessa gedaan heeft met werken en daarna zullen we nog wel zien wat we doen..
Het wordt dus een drukke dag want 's avonds gaan we hier eens goed uit ons dak gaan!! Dat moet ooit ook gebeuren! :-P

Tot morgen!
Te mañan!(in het Papiamento)

1 opmerking:

  1. Tot Vanessa heeft gedaan met werken zulde bedoelen :p jullie gaan winkelen ja, en ik maar werken

    BeantwoordenVerwijderen